Förlåt!

Hej,

Asså verkligen förlåt, har varit super dålig på att Uppdatera! Men det har varit så sjuk mycket i skolan på sista tiden och så har ju min topp häst från Tyskland Precis kommit också! Mycket abrete!

Har haft 5 st slut prov i 5 olika ämnen, Miljövård, Matte D, Samhällskunskap, Engelska C & Fysik B.
Som ni kan se på ämnena så är det ganska tuffa ämnen.
Har fått tillbaka Fysik B provet där jag fick MVG, bara ett ynka fel. Så jag är super nöjd! De andra får jag reda på veckan efter Sportlovet!

Min nya häst som kommit ända från Tyskland har börjat aklimaticera sig riktigt ordentligt. Han har varit i Sverige i 2 veckor nu och jag har börjat rida honom lite mera nu!
Vi har precis mått beställt en Childeric - sadel som kommer passa han perfekt samt min egen rumpa perfekt! Vill helst inte prata om pengar men den var dyr! över 40.000! Kommer om 1 - 3 månader ungefär!

Uppdaterar mer i morgon :)

Love B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0