Godmorgon,

Alla snyggingar ute i Sveriges avlånga land!

Idag ska Jag till stan med Lisen vi ska åka till Sthlm och gå på NK, tycker att Uppsala har ett väldigt begränsat utbud på kläder, smink och smycken! Värdelöst!
Medans Sthlm är som en oas där man verkligen kan hitta allt!

Ikväll så har Jag och Pappa planerat att gå på Resturang bara Han och Jag, MYS! Han Jobbar i London och är inte hemma mer än på Helgen och eftersom Jag är Pappas Prinsessa så tar Han med Mig på Resturan idag.
Jag får välja helt själv också, tänker nog välja en i Sthlm. För som sagt Sthlm har såå mycket bättre utbud!
Det blir en 5 stjärning Resturang eftersom Pappa betalar :D

Nu måste Jag ta en dusch för känner mig riktig ofräsch USCH!

Love B!

Kommentarer
Postat av: Louise

jaha bor du i uppsala? :) jag oxå, var i uppsala bor du? :P

2008-01-12 @ 16:24:48
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha? 5 sjärnor gäller hotell. I resturangbranchen existerar bara 3, prinsessan :)
Så att Pappa Betalar på en 5-sjärnig resturang, existerar dess värre endast i dina drömmar, sötnos!

2008-01-12 @ 17:09:35
Postat av: Louise

jaha, najs najs..alltså, det är riktigt kul o läsa din blogg..men lite måste du väl endå överdriva eller driva? =D

2008-01-12 @ 17:42:16
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0