Skolan igen!

Oj vad trött jag var imorse, fattar inte. Men jag gick en promenad så jag blev pigg igen, jätteskönt med morgonpromenader innan skolan, man blir så pigg :)
Nu har jag precis haft religion, roligtroligt. Vi hade diskussion om djurens rättigheter. Väldigt spännande må jag säga. Älskar min klass för alla har så starka åsikter om allt. Det är många som tycker om djur och det gör jag också! Jag älskar djur. Och jag älskar pälsar. Åh det är så varmt och skönt, och djuret är ju redan dött när det är en päls likom. Det är som att ta vara på pälsen, och det är underbart att känna att ha ett djur omkring sig, det är ungefär som att kramas med djur hela tiden :). Vad tycker ni om pälsar?

Jag får fler och fler läsare för var dag, Jättekul! Kommentera gärna också.
Nu måste jag springa, Matte på schemat :)

Love B!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

snyggt namn! hatar skolan

2008-01-09 @ 10:16:15
URL: http://theperfectdrug.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ursäkta men man DÖDAR ju djuret för att göra pälsar, man hittar det inte dött och tar vara på pälsen pucko. Varför kallar du dig Christallcotte??

2008-01-09 @ 11:27:34
Postat av: Louise

du uppdaterar inte lika ofta som blondinbella =(

2008-01-09 @ 15:30:24
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: S

Får jag fråga en sak?:)
Är det uppmärksamhet du vill ha när du hela tiden skriver "pappa ger mig allt jag vill ha"?
eller vad är det? varför tror du att någon bryr sig om din pappa ger dig massa grejer?
Beatrice von Christallcotte.. haha snyggt namn .. eller inte .

2008-01-09 @ 17:19:56
Postat av: Röv£n

HAHAHAHA...sååå skön blogg ;D
tihi...
varför snackar din läsare om dina ögonbryn? :S HAHA, kan man hjälpa hur man är född eller?
Vaddå mitt ena ögonbryn sitter ju under näsan och de andra finns inte, äre nått fel me de eller? ;D
HAHA...störtskön blogg!
Fortsätt :)
Puss på dig

2008-01-09 @ 20:39:35
Postat av: Caroline

Du kan inte vara seriös i det du skriver.. Är du BlondinBellas hemska halva, tvillingsyster fast brunett? Gör världen en tjänst, ta BB i handen och försvinn.

2008-01-09 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0