Åh en massa shopping!

Jag måste börja med att säga att jag älskar mellandagsrean! Finns det något bättre? Man kan gå i fleraflera timmar och bara handla och det känns som att saker är gratis! I löööv it!
I alla fall, har varit lite dålig på att uppdatera. Jag och mina vänner skippade juldagen och partade igår istället, så mycket bättre. Inte alls lika mycket dryga människor och så. Jag, Carl-Dennis och Liselott var ute och vi hade superduperkul, drack jättegoda drinkar, dansade som galningar och hade det bara helt underbart :) såå nöjd. Och jag älskar verkligen mina vänner <3
Innan det igår var jag såklart på mellandagsrean, underbart det också som sagt. Jag och pappa gick runt och bara handlade massor. Det resulterade i: 6 par nya skor, två klänningar, en jättetjock varm stickad tröja, en tunnare kofta, 12 t-shirts (både bas+snyggare), 3 par jeans. Jag har säkert glömt något menmen, det är sånt som händer, haha. Sedan var jag ute som jag skrev, och idag var jag såklart ute på mellandagsrean igen. Idag blev det inte lika mycket, 1 klänning, 1 par jeans, 2 par skor (till nyår, helt perfekta båda paren faktiskt!), 2 t-schirtar och ett par tröjor. Skönt att ha förnyat en liten del av garderoben iaf, nu kan jag slänga ut den där gamla tröjan som är så vår 2007 :) skönt! Ikväll ska jag bara vara hemma, var tränat efter att ha gått på stan hela dagen. Det behövs efter all julmat och utekvällen igår! Ni får även en videoblogg från igår kväll snart :) haha, inte så fräsch direkt :P
Och kom ihåg: "alla som inte dansar är våldtätksmän". Så akta er för dom som inte dansar, det är mitt nya motto. Det måste ju vara helt fantastiskt. Hata ickedansare! Jävla äckel!
Aja, nu ska jag fixa videobloggen. Ha det så bra allihopa, tänk på miljön! :)
Kram!
401726-7
Mig, sliten efter en lång utekväll med mina bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0