Åter igen Granar!

Usch, var ute och gick en promenad med Mor & Far, vi går förbi x antal hus och sneglar in lite då och då i folks hus. Och något som jag märker i alla hus är hur fruktansvärt illa folk klär granen! Man vill ju att det ska se snyggt ut och inte ha en gran som hänger och lutar åt alla möjliga håll och så tycker jag att man ska hänga kulor och prydnader så att det ser snyggt ut och så att allt inte är på en sida! usch säger jag bara, hyr in någon som kan klä granen om ni inte kan det!

 tackar vet jag vet jag våran fina gran :D Perfekt klädd som allt annat i vårat hem!


God Jul igen allihop!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej det är mkt intressant att höra om varandra tycker om för musik, så kan inte du skriva lite om vad du tycker om för musik?

MVH och God Jul! Anna

2007-12-24 @ 21:36:47
Postat av: Miccis

todiludi!

ojoj, aa min gran är iaf. perfekt klädd!

har du några djur??
och vad användr du de i så fall till?

ha det bäst
hoppas du fick en jul med många paket!

2007-12-25 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0