Barcelona!

Hejsan!

Jag ska resa med familjen till Barcelona nu över nyår, så jag kommer inte kunna uppdatera eller kanske genom telefonen om den funkar i Barcelona! Är inte helt säker för om Barcelona är ett Land funkar det inte för jag vet att på landet funkar inte telefonerna. Men om det är en stad fungerar det, för där finns alla telefon master! :) Fiffigt!

Sitter och lyssnar på Carolas nya julskiva, ååh älskar verkligen henne! För det första är hon ju brunett och sen sjunger otroliigt bra! Fast en sak är att hon kastar blommor på folk och som natur vän tycker inte jag det är okej att slita upp oskyldiga blommor med rötterna! Fy Carola!

Vad tycker ni om Carola?

Nu ska Jag & Sharah snart träffa Carl-Dennis & Liselott, vi ska se om vi hittar nått trevligt ställe att dricka lite vin på och snacka lite skit eftersom Jag & Sharah reser imorgon!


Love B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0