BlondinBella/BrunettBerta

Yes, nu vet jag vem den där BlondiBella är som alla tjatar om att jag härmar! Riktigt snygg blogg hon har, men jag ser knappast några likheter oss emellan, för det första är hon Blondin och Jag brunett! Det säger ju allt!
Jag försöker inte härma henne eller någon annan, jag är mig själv och ingen annan!

Jag står för det jag tycker och har mina egna idéer och tankar om allting, och Jag tycker personligen att jag har smarta tankar & idéer och till er som hackar på mitt utseende så tycker jag faktiskt att jag är perfekt! Så oavsett vad ni säger kommer jag fortfarande tycka det!

I alla fall. Nu har jag fått lite julstämning här hemma, kungsgranen är fixad, efter många om och men, inte lättaste uppgiften att få tag på en tre meter hög kungsgran, men pappa har kontakter ;)
Granen är klädd, pyntet är framme och klapparna är inslagna. Jag slår in alla mina julklappar själv, jag hatar när dom vill göra det i affärerna. Dom tror att dom kan slå in hur fint som helst men då har dom inte sett mina paket! Det är ju nästan halva grejen, att slå in paketen. Och så är det så roligt att ge julklapparna också, speciellt när man vet att dom uppskattas. Som mina klappar, en jättefin kristallvas till mamma, en urgullig festklänning från prada till syster, en jätteskön morgonrock till pappa plus en massa smått och gott, och självklart har jag köpt jättefina presenter till mina vänner också, men det kan jag ju inte avslöja eftersom dom läser bloggen. Men iaf, jag vet att alla kommer bli jätteglada över sina presenter :)
När jag ändå skriver om julklappar tycker jag att alla förtjänar en julklapp, så även ni som känner er fattiga, jag tycker att ni också ska köpa julklappar, för det är hur kul som helst att få! Så det så!

Nu ska jag kila ner och dricka lite glögg och äta pepparkakor med min familj!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Tänk den som ändå hadeå råd med en kunsgran ! Måste tyvärr säga att vi "råkade" låna en ur skogen ... =/
Ha en riktigt god jul !

2007-12-23 @ 19:54:28
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Miccis

Jag håller med om det där att slå in sina klappar är ett måste!

Alltså, jag fattar inte hur de kan jämnföra dej med blondinbella?! Hon är ju blond! =P

PUSSAR

2007-12-23 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0