Godmorgon!

Godmorgon,

Igår vart det en lugn hemma kväll, första på evigeheter. I försig så är jag ju en tjej som gillar ett högt tempo men nån gång då och då kan det vara skönt med hemma kvällar!

Igår såg jag på den där filmen Sweet Home Alabama, Den är riktigt bra faktiskt, dom har med mycket om miljön och olika miljöer, så som storstads liv NY, och landet i Alabama! Spännande och se :D

Idag så ska jag åka in till stan tror jag med Calle men jag får se för han kanske skulle kolla på båt eller hur det nu var. man kanske ska dra med sig syrran, hon ligger och sover än så länge så jag får väl vänta liten stund!
Usch hatar verkligen att inte veta vad jag ska göra!

Måste äta frukost nu, Pappa kom precis hem med den, färskt ny bryggt kaffé och mackor, mums!
finns det nått godare?

Asså jag försökte lägga upp en bild på MOI med det vart error, datorn verkar inte gilla mig, måste vara den första!

kram!


Kommentarer
Postat av: Jesse

Du borde inte ha den där bilden på dig längst upp. Du ser väldigt blåst ut då du putar med din läppar + att dina ögonbryn ser jättekonstiga ut. Du borde noppa dom lite jämnare, det ska ju se naturligt ut.

2007-12-23 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0