Julhelgen!

Då var den snart över, och Jag har haft den mest perfekta julen. Massa härliga släktingar massa PAKET och god mat!  Jag fick mest julklappar som vanligt, måste varit snällast i sverige som alltid!
Tänkte V.blogga osv men kameran har lagt av så det är bara och köpa en ny i mellandagsrean! :) Behöver bara säga PAPPA så får jag en ny! Bra va! Hoppas alla har det så! Min Pappa är nog den bästa som finns för jag är hans lilla prinsessa så jag får allt jag pekar på, underbart!

Har inte haft tid att uppdatera så mycket, men tänkte lägga ut bilder på alla mina julkappar sen, måste bara köpa en ny kamera först :)

God fortsättning på er!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. hela livet leva på pappas pengar...

2007-12-26 @ 16:13:57
Postat av: Carl-Dennis

Åh, hej berta!
Det var ett tag sen nu, ända sen i måndags :/
vi måste ses typ nu, jag har massa nyheter om allt (och alla :D)!! Ha det bäst!
löööv

2007-12-26 @ 20:07:57
Postat av: Oops

Du har haft samma tröja i tre blogg inlägg och i headern... Lite pinsamt kanske?!

2007-12-27 @ 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0