Kungsgran!

Hejsan,

Fått lite kommentarer, det är inge fel på mina ögonbryn, de är perfekt plockade på en svin dyr salong ( men det vill jag inte tala om för jag gillar inte att skryta om pengar och så gillar jag inte folk som skryter).

Nu ska Jag och min Far åka till stan och shoppa en Kungsgran, Ingen jul utan en kungsgran! punkt!
Funderar även på att ha en rosa (plast) i mitt rum, det är så himla stort så jag tror det skulle bli jätte snyggt att ha en nere i högra hörnet :D Rosa är som sagt favorit färgen, det beror nog på att rosa passa så himla bra till brunetter!

Det blir inge stan allas med Calle eller Sharah (Syster) för Calle skulle som sagt kolla på en Segelbåt till  i sommar. ( välidigt tidigt enligt mig) och syster är sjuk! Stackarn 1 dag före jul så där!

Aja, nu ska jag och Far åka, lägger in en bild så får ni se att jag ser fullstädningt normal ut! Helt perfekt!

Kram!
401726-6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skröt ju nyss :S

2007-12-23 @ 13:22:59
Postat av: Sharah

Hej Syster!
Har nyss kollat in din blogg, vacker!
Jag är så stolt över dig, som jag alltid är. :) Ta inte åt dig av alla som ger elaka kommentarer, de är bara avundsjuka.
Ha det bäst!
Kram stor syrran!

2007-12-23 @ 13:31:49
Postat av: Anonym

man tror du ha muche
som du precis rakat av

2007-12-23 @ 15:50:25
URL: http://emmysvensk.blogg.se
Postat av: Miccis

Haha! lycka till med granen

vi har iaf. pyntat våran gran från skogen nu!

=)

kram

2007-12-23 @ 16:28:56
Postat av: Anonym

Smuts

2008-01-12 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0