Myskväll med familjen

Åh, det är så himla mysigt att bara sitta och mysa framför brasan med familjen, dricka glögg och lyssna på underbara peter jöbacks julskiva :) Nu har jag verkligen kommit i julstämning, det tillochmed luktar jul!
Imorgon ser planen ut som så att jag först ska äta julgröt med familjen (tradition) och sedan ska jag snabbt in till stan till Calle och Liselott, mina kära vänner, och byta julklappar och ge dom finaste julkramar! Efter det ska jag hem och då kommer hela släkten hit och vi firar jul ihop, vi blir säkert ett 30tal Christallcottar här. Underbart! Och självklart kommer jultomten senare på kvällen, runt 6-7 när vi ätit färdigt all underbar julmat. Sedan sitter vi hela kvällen och öppnar julklappar och myser och pratar och dricker glögg och julmust!
Nej nu ska jag ta och ansluta mig till familjen<3 igen och mysa tills vi ska gå och sova. Älskar min familj, von Christallcotte 4-ever! <3

Och glöm inte att njuta av alla julklappar imorgon och så! Jag kommer nog inte blogga imorgon, vi får se om jag hinner/orkar/har lust (kanske en videoblogg!?). Ha det bra allihopa!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Miccis

haha!

Peter Jöback!

tänka sej jag är uppväxt med hans skivor! haha

2007-12-24 @ 01:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0