Sunday morning!

Godmorgon min älsklingar!

Åh, Jag har så mycket att berätta om vår resa. Det har varit helt underbart! Och vi är så där härligt bruna eftersom vi avslutade vår resa i Australien på beachen! Heelt underbart!

Jag är sååå ledsen samtidigt för Carl-Dennis ska flytta till London, Så då kan vi inte träffas varje dag!
åhhh, han får inte åka i från mig! Hur ska Jag klara mig! Jag får helt enkelt hälsa på honom hela tiden.
Måste ju få shoppa, för det är en tjejs bästa vän! eller hur!

Idag är en stååålande dag för en ridtur med sin häst, Bridels Asthetic! Oh han är såå snygg!
Alla i stallet är såå avundsjuka på honom för han har allt utsidan och så går han som en dröm!

Nu ska Jag ringa min hästskötare och säga att hon ska ha klar Bridels till kl 13!

Love B!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur desajnar då en bild där uppe på dig själv?:)



Kram<3

2009-02-19 @ 17:13:00
Postat av: lisa

hej

tycker din blogg är rolig att läsa:)







2009-02-23 @ 11:33:22
URL: http://fisam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det där nya hästen?

2009-04-25 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0