Förlåt förlåt!

Dålig uppdatering som vanligt, men jag har verkligen haft fullt upp.
Planera hemkomsten för min nya Grand Prix häst, skolarbeten och träning.

Jag och Calle hade en fundering igår om Barnen i Afrika och att de inte ska klaga hela tiden för de har inte socker och godis och fet mat, så de kan inte få hål i tänderna som gör sjukt ont och så blir de inte feta! Vilket är såå fult!
Så varför klagar de? Visst det finns massa äckliga kryp som flugor osv och så bor de i hus gjorda av elefant bajs! USCH! Men de är ju snyggt smal! Var nöjda tycker jag!

Idag har vi haft, beteende vetenskao & Miljövård, Just nu håller jag på med ett arbete inom miljövård (valt som special ämne) hur man gör den perfekta komposten, lite kring varför man komposterar osv.
Känner på mig att det blir ett MVG arbete!


Tänkte ordna en fråge stund, där ni kan fråga mig vad ni vill så svarar Jag på allt! Verkligen allt  även dirty stuff!
Så maila till [email protected] eller Skriv en kommentar! så kommer de ut på bloggen sen!

Love B!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är du eller vet du någon annan som är bra på att teckna och måla?

2008-01-15 @ 12:00:27
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Anonym

du verkar ju helt efterbliven!!!

2008-01-15 @ 12:49:48
Postat av: My

Anonym, det undrar jag med?!? Det är tragiskt hur blåst man kan vara! Vakna flicka lilla!!!

2008-01-15 @ 13:04:19
Postat av: Maria

Okej. men tack ändå

2008-01-15 @ 13:38:40
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Anna

Du är dum i huvudet. Snacka om att du ljuger om att ha mvg i allt. Bara en sjukt dålig kopia av blondinbella.

2008-01-15 @ 14:51:31
Postat av: äpplet

aha så barnen i afrika ska vara nöjda även fast de har dåligt med mat, döda föräldrar, aids och ingen demokrati?

2008-01-15 @ 22:42:43
Postat av: Fiia

Ah , håller helt med ! Ska bli spännande att se nya topphästen ! :D

2008-01-16 @ 21:34:32
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Karolina

Haha! Du kommer ju bli min nya favoritblogg

2008-01-16 @ 23:35:17
URL: http://karolinabae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0