Jag är galet snygg!

401726-10

Till er som klagar på mitt utseende, till er säger Jag bara AVUNDSJUKA!
Jag har en killer body, fantastiskt hår & model ansikte!

Fast jag har lite små saker jag ska göra antigen under 2008 eller 2009,
*Skaffa större bröst, funderar på en D-kupa
*Fylla läpparna
*Ta bort en leverfläck på handen

Sen kommer Jag vara mer än nöjd :D

Sitter och tittar på Oprah, hon pratar med kvinnor som har shopping problem, Hur kan det vara ett problem?
Själv älskar Jag att shoppa men kan inte se att det är något problem, har man pengar ska man väl använda dem? eller har jag fel? 
Funderar faktiskt på att åka in till NK imorgon med Lisen, behöver nya jeans! Man kan knappt använda dem i en månad innan de är ut tjatade, varför ska det behöva vara så?

Nej, nu ska jag ta mig ett avslappnande bad med rökelse, levandljus och avslappnings musik, Vilket Jag gör varje fredag efter skolvecka som belöning för hur duktigt jag jobbat!

Love B!

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du nu är så snygg varför är du inte modell då?

2008-01-11 @ 15:42:23
Postat av: Anonym

HAHAHA du verkar ha en egendomlig självbild. frågan är bara om andra håller med om att du är så gorgeous :)

2009-02-01 @ 21:08:44
URL: http://cheboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0