Ny Idol!

Äntligen helg, så skönt att kunna sova hur länge jag vill imorgon. Tackar man inte nej till!

Jag har ju som ni kanske vet några förebilder och Idoler jag ser upp till, för att fräscha upp ert minne så berättar jag igen,

*Carola, den kvinnan har allt, Brunt hår & en otrolig röst! Sen så har hon en sak hon brinner för precis som jag. Jag brinner ju för Miljön & Hon för Gud och de! otroligt coolt!

*Lena Philipsson, En till kvinna som har allt, Brunt hår & otrolig röst och så är hon så underbart grym på scen!

*Peter Jöback, mannen i mitt liv om han inte gillade killar, Suck! Men han är helt Underbar! <3

Men nu så har jag lyckats hitta en till som inte är brunett (!) Jag har väldigt svårt för folk med andra hårfärger än min egen, Blondiner är så himla korkade & röd håriga så himla vilda!  Och alla dessa människor med typ Rosa, blått & grönt hår ska vi inte snacka om!! Hallå?! vad har hänt med att vara NATURLIG!

Men nu som sagt har jag hittat en Idol med blont hår (!) nämligen Dolly Parton, Så cool! Vilken röst och helt underbart snygga bröst!  Skulle absolut vilja se ut som henne när jag blir gammal fast med brunt hår. (såklart!)

Lyssnar på Jolene nu, Så sjukt bra budskap i den låten!

Nu ropar Pappa, Våra Subway mackor har kommit :D

Love B!

Kommentarer
Postat av: Miccis

hejsan!
jag har en idol som är brunhårig!
han heter Jan och kanske Borgh i efter namn eller nått.. jag ska kolla upp det! men han är iaf. rå cool! och har förresten namnsdag idag! ^^

forsätt skriva! =)

2008-01-11 @ 19:33:04
Postat av: Anonym

Du glömde BlondinBella, du älskar ju uppenbarligen henne eller så avskyr du henne o hela denna blogg är en barnslig parodi, som sagt. Skaffa ett liv människa.

2008-01-11 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0