Snusk i kyrkan!

Yes, så stod det på Msn när jag öppnade en ny startsida idag!

Förlåt för extremt dålig uppdatering men vårt modem har varit nere i 1,5 dygn, Inte så Underbart!
Man vill ju underhålla bloggen så mycket som möjligt när man har så många besökare!
vilket jag har! UNDERART! :D

Nu sitter Jag i skolan och har sluat för dagen, vänter på Carl-Dennis som ska hem till mig idag, Vet ni! han har fått en sprillans ny BMW 1-serie Coupé, tror jag den hette. En röd! Sjukt snygg!
Vi ska ha lite spa kväll med min syster Sharah eftersom vi var på krogen igår och inte direkt är fräscha idag! usch!
Tur att det finns inpackningar osv. :) Älskar det!

Igår innan krogen var jag på Stan med Carl-Dennis och shoppade, hittade en skiit snygg leopardfärgad väst <3 Var bara så tvungen att köpa den! Bilder kommer Senare om internet kommer igång hemma, för annars måste vi fixa ett nytt, och suck man vet aldrig hur "snabba" de är på att fixa sånt! Helt värdelöst!

För Jag tänkte även svara på allas kommentarer när Jag kommer hem och har lite mera tid :) Asså till er som skriver elaka kommentarer kan ju lägga ner! För Jag har fått lära mig sen barnsben att inte ta nån skit eller kritik! Så det fungerar inte på moi! haha!  För Jag vet att Jag är så mycket bättre än alla andra! Så Jag tar ingen kritik!

Nu måste Jag kila för nu kom Carl-Dennis!

Love B!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte komma på något eget? Att du försöker vara en kopia av blondinbella är uppenbart, vilket endast är tragiskt. Get a life och kom på något eget.

2008-01-10 @ 15:15:39
Postat av: Jessica

Du driver om blondin bella va?
Sååå klockrent isåfall!

2008-01-10 @ 16:39:48
Postat av: Anna

Sluta försöka härma blondinbella. Du säger att Du är Perfekt hela tiden but guess what det är jag med! Så egentligen påstår du att alla är perfekta. Sluta ha på dig samma kläder också (grose!) Gå till läkaren någondag för det kan ju inte vara nyttigt att ha parasiter som äter hjärnan, eller? Ha det

2008-01-10 @ 22:19:28
Postat av: Rebecca

Men hur trogfattade ar ni lasare av den har bloggen? Fattar ni inte att detta ar en underbar/superbra/professionell parodi pa Blondinbella? Den har bloggen ar bast!

2008-01-10 @ 22:43:12
Postat av: Rebecca

Men hur trogfattade ar ni lasare av den har bloggen? Fattar ni inte att detta ar en underbar/superbra/professionell parodi pa Blondinbella? Den har bloggen ar bast!

2008-01-10 @ 22:43:22
Postat av: Mirja

Är du dum eller?? INGEN är bättre än nån annan, och tycker man att man är bäst själv då är man fan sämst!

2008-01-13 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0