Tillbaka hemma

Hejsan,

Nu är Jag hemma igen efter en Underbart god middag med min Pappa! <3
Fick välja precis vad Jag ville, så Jag beställde Encotre med klyftpotatis, beanaisesås och så drack Jag ett glas vitt till.
Så sjukt gott!
Minns tyvärr inte Resturangens namn men den låg på söder i alla fall!

Gud vad folk tjatar om denna BlondinBella, Jag är varken hennes vän, ovän eller tvilling.
Jag har ingen anning vem hon är, Har bara läst hennes blogg en gång!
Så jag har ingen bild av henne, bara att hon är blond!

Sen så undar folk jämt om jag driver ?! Nej varför tror alla de? :S
Detta är mitt liv och Jag är 100 % ärlig om allt!
Detta är mitt Liv, så lär er leva med det!

Åh, vet ni!

Under middagen berättade Pappa att Jag ska få en ny häst :D
En tysk import, Han heter Bridels Asthetic och har tydligen tävlat svåra klasser i Dressyr i Tyskland!
Han är 9 år och hingst. 
Han kommer antigen på Måndag den 21 eller den sista beroende när det går lastbilar osv!
SPÄNNADE :D
Lägger ut bilder sen när Han kommit!

Nu ska jag ner och lägga ansiktsmask och göra pedikyr!

Love B!

401726-16

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta snacka skit. Att du läser hennes blogg dagligen är väl ganska uppenbart, för vad jag vet finns de ingen annan blogg som är så lik hennes, som din är. du är patetisk människa.

2008-01-12 @ 23:49:40
Postat av: annue

Hur gammal är du?

2008-01-13 @ 14:08:14
Postat av: Erica

Fick välja vad jag ville !?
eh ? Brukar man inte få det !?

2008-01-18 @ 07:47:05
URL: http://Sugafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0