En ny start!

Hej allihopa.

Jag ska nu börja blogga igen på riktigt. Jag har haft så fullt upp nu senaste året, först var jag som sagt ute och reste jorden runt och i sommar har jag bara haft tid att dricka drinkar och ta hand om min underbara fina häst. Men nu ska jag börja blogga då jag bestämt att jag ska bli seriös. Min höstplan är att träna min häst så att vi kan börja tävla svår klass nästa år och att bara ha det trevligt. Sedan i vår ska jag tillbaka till australien, jag bara älskar australien så himla fint. Och sedan tillbaka för sommaren i sverige och sen ska jag börja plugga till nästa höst. Två sabbatsår är lagom, vad tycker ni? Ett år är liksom för vanligt, liksom alla ska hålla på och ta ett sabbatsår, och tre år är liksom för mycket, då är man ju en looser. Två år är perfekt, precis som jag.

Imorgon åker jag till London för en kort visit hos Carl-Dennis som bor där men jag är tillbaka på Tisdag. Kanske kan jag blogga från London också.

Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0